Myśli nie moje

"Zamknij oczy, ale nie umieraj. Masz prawo do płaczu.
A potem wstań i walcz o następny dzień."
/Anna Kamieńska/

czwartek, 29 listopada 2012

Album

Zrobiłam pierwszy w swoim życiu album powiedzmy w technice scrapbooking. Chociaż daleko mi do niej, tak myślę :P ale najważniejsze że ja miałam przy tym zabawę, a jeszcze większa zabawę miała osoba do której album powędrował. Moim przyjaciołom urodziło się dziecko. Co tu podarować skoro grzechotek, gryzaczków i ciuszków mają już zatrzęsienie. No i tak wpadłam na pomysł albumu. Trochę mnie poniosło, jeśli chodzi o ilość stron. Jedne są już ze zdjęciami na inne będą zdjęcia przyklejać już sami.





































7 komentarzy:

  1. ładny, ładny - wiem bo widziałam w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki album to bardzo dobry pomysł ;)


    P.S. A widzisz ;) ja jestem głęboko poruszona pomysłem z lampkami w butelce!! Z reszta świeczkami w butelce też... piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tylko zastanawiam się jak te butelki są zrobione, chyba musi być od dołu jakaś dziurka na kabel

      Usuń
  3. moja zdolna:)cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 23 yrs old Office Assistant IV Leeland Siney, hailing from Igloolik enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Calligraphy. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a Ferrari 750 Monza Spider. moj link

    OdpowiedzUsuń