Myśli nie moje

"Zamknij oczy, ale nie umieraj. Masz prawo do płaczu.
A potem wstań i walcz o następny dzień."
/Anna Kamieńska/

niedziela, 18 listopada 2012

raz kozie śmierć

Przez bloga i love... i wish..., którego właścicielka odwiedziła mnie niedawno, trafiłam na innego bloga - all is beauty. Oba krążą wokół fotografii i oba polecam :) Świetne zdjęcia. Ale do rzeczy... na drugim z podanych blogów trwał konkurs, fotograficzny oczywiście więc z racji mojej aktualnej fotoeuforii postanowiłam się do niego zgłosić. A co tam raz kozie śmierć, nie chodzi o to żeby zająć jakieś miejsce, ale żeby pokazać moje zdjęcia szerszej "publiczności", pooglądać rewelacyjne zdjęcia i wymienić się doświadczeniami. Więc jak ktoś chce zobaczyć, które zdjęcia poszły to zapraszam tuuuu ;P

4 komentarze:

  1. I bardzo dobrze, robisz świetne foty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a tak swoją drogą "koci duch" konkursowy powinien być dla Ciebie znajomy :)

      Usuń
  2. ;) oczywiście, że należy próbować :) czerp przyjemność z kolejnego doświadczenia ;) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń