Myśli nie moje

"Zamknij oczy, ale nie umieraj. Masz prawo do płaczu.
A potem wstań i walcz o następny dzień."
/Anna Kamieńska/

sobota, 6 marca 2010

Art Piaskownica

Od jakiegoś czasu lustruję bloga Art Piaskownica, (odpowiedzialność za to zrzucam na właścicielkę bloga Nigdziebądź bo to przez nią, a raczej dzięki niej trafiłam do piaskownicy:D). Dziewczyny tam robią takie cuda że mózg staje w poprzek... oczywiście w jak najbardziej pozytywnym sensie. Od czasu jakiegoś chodziła za mną myśl żeby spróbować sił w jakimś wyzwaniu. I tak o to nadeszła wiekopomna chwila. Graj w kolory - fiolet. Kolor który od dłuższego czasu uwielbiam. Więc się szarpnęłam na komplecik który i tak był w zamiarach a teraz idealnie wpasował się w sytuację. Bo skoro fiolet to ametysty :D


4 komentarze:

  1. cieszę się, że bawisz się z nami :) komplet świetny, sama chciałabym taki mieć :) ściskam mocno, mam nadzieję, że wkrótce spotkamy się na jakimś koncercie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet w moim ulubionym kolorze :)
    Cieszę się, że wzięłaś udział w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny. Wiesz ja na koncert zawsze chętnie ;D

    OdpowiedzUsuń